Zajímá vás, co se děje pod pokličkou Jara?
30 Dub

Zajímá vás, co se děje pod pokličkou Jara?

Štítky: ,

Přečtěte si analýzu Jara na základě knihy „ZAČNĚTE S PROČ“ od světoznámého autora Simona Sinka. Pod pokličku nám nahlédl student UNOBu Dušan Repík:

Za tři týdny působení ve firmě JaRo v rámci studentské stáže, jsem měl možnost nahlédnout do fungování firmy, reálně si sáhnout na práci a nabýt řadu informací prostřednictvím školení, účastněním se porady a konzultací s kolegy.

Proč?

Firma na mě zapůsobila velmi specificky. Působí zvláštním dojmem, který jsem nezažil při žádné jiné pracovní příležitosti. Souvisí to s otázkou: „Proč?“ – proč dělají to, co dělají, způsobem, jakým to dělají, čemu věří?

Ve firmě panuje velmi vstřícná, přátelská a týmová atmosféra, což je z mého pohledu stavebním kamenem filozofie JaRa. Zaměstnanci na mne působili dojmem, že svou práci dělají rádi a vidí v ní smysl. JaRo se vždy snaží najít optimální variantu přepravy pro zákazníka, bez ohledu na zisk nebo investovaný čas. Zisk je samozřejmě zpravidla jádrem fungování každé soukromé organizace a pravděpodobně i JaRa.

JaRo na mě však působilo dojmem, že zisk není na prvním místě. Dle mého názoru, je na prvním místě spokojený zákazník – kvalitně odvedená práce. Firma si velmi váží svých zákazníků a partnerů, ale myslím si, že jejich ambice jsou ještě vyšší. Co je tedy odpovědí na otázku: „Proč dělají to, co dělají – čemu věří?“ Myslím si, že JaRo má vizi, kterou je ukázat, že to jde dělat i jinak. Působit nejen na své zákazníky a partnery, ale přispět ke zlepšení prostředí, ve kterém se nachází.

Jak?

Když člověk zjistí, že někdo dělá něco jinak, zpravidla ho napadá: „A jak jinak to dělá?“

Na rozdíl od první otázky, zde jsem si byl odpovědí jistý od začátku. Pracovníci firmy neustále studují knihy, účastní se školení, kurzů, sledují novinky, vedou rozsáhlé databáze.

JaRo využívá nejsilnější zbraň v 21. století – informace. Co je však odlišuje, je dle mého názoru fakt, že informace předávají dál, poskytují ostatním. JaRo se tímto přístupem snaží budovat dlouhodobé vztahy naplněné provázanou, ale jednoduchou a rychlou spoluprací. Vidí v tom smysl, protože nejlépe se spolupracuje s informovanými lidmi. Zde je tedy odpovědí využitím informací a prostřednictvím edukace.

,

Vytvořilo PROFICIO

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování, analytiku a pro účely cílení reklamy.